☆Special:100!☆Draw my life!

10:40 19 Comments A+ a-

Na początku blogowania nie sądziłam nawet, że będę miała 30 obserwatorów. Jak widać jest was już 105! Dziękuję, że jesteście. I z tej okazji, spróbuję wam przedstawić w skrócie moje życie, od początku do teraz, zapraszam! 

Jak byłam malutka, niewiele pamiętam. Z tego co opowiadali mi rodzice, naśmieszniejsze było to, gdy obkupkałam (ładnie mówiąc) całe plecy! Zawsze miałam swojego ulubionego misia. Uwielbiałam podobno spać z rodzicami, pomiędzy nimi. Heheheh kiedyś spadłam na podłogę, mama się tak wystraszyła, że nie mogła potem zasnąć. Pamiętam to jak dziś, zjeżdżanie z mamą albo tatą na sankach po gruzie, bo nie było śniegu! Chyba nikt nie pamięta dokładnie tego, co się działo gdy był niemowlakiem. Na dole macie zdjęcia z moją mamą i tatą!


Czas przedszkola wspominam świetnie. Gdy kładłam się spać o 19, od razu po obejrzeniu dobranocki, gdy uciekłam z przedszkola, jak zżerałam cioci z koszyka białą czekoladę Alpen Gold, moją pierwszą podróż samolotem do Irlandii, angielską szkołę, miętowe czekoladki, nowy rowerek, którym uciekłam, musujące witaminki Plusssz Zizzz (tak wiem, na kartce źle napisałam), spędzanie całego dnia na dworze rozkładając namioty i chodząc po osiedlu z lalkami w wózku. To wszystko jest takie wspaniałe... Do Irlandii przeprowadziłam się do dziadków. Miałam 4 lata (chodziłam do 2 kl. bo taki był tam system szkolny). Mieszkałam w dosyć dużej miejscowości Thurles. Pamiętam jak wszystkie dziewczynki w klasie miały komplet mundurkowy: spódniczka i bluzeczka, ale niestety ja miałam spodnie i bluzę... Z kiteczką z tyłu latałam... Wszyscy mi teraz mówią, że jestem tak dobra z anglika, ponieważ chodziłam do szkoły w Irlandii, a zauważmy, że irlandzki jest zupełnie inny od angielskiego.


Podstawówka była bardzo ciekawa. W sumie to był nasz drugi dom. Czułam się tam nawet dobrze. Nigdy nie miałam problemów z koleżankami, ale byłam zawsze nieśmiała. W 6 klasie zaczęłam nie przejmować się opinią innych. Stwierdziłam, że koleżanki mi do szczęścia nie są potrzebne. Znam wiele osób, które na każdy sposób chciały być popularne i się do wszystkich podlizywały. Z lekką pogardą patrzę na takich ludzi, ale też ze zdziwieniem. Zastanawiam się tylko, po co to człowiekowi? Dobra koniec tego tematu! W podstawówce dostałam psa i odkryłam swój talent muzyczny, mówię tu o śpiewie. Uczestniczyłam w konkursach Mam Talent... Zaczęłam także chodzić do szkoły muzycznej, grałam na fortepianie ok. 1 miesiąc, lecz zrezygnowałam, już nie pamiętam dlaczego. Ale nie żałuję! Kiedyś mama zrobiła mi grzywkę. Teraz na wakacjach też chciałam, ale powiedziała, że lepiej znowu nie popełniać tego samego błędu. Wiadomo, podstawówka to był czas gdy poznawaliśmy siebie, nowe miłości i przyjaźnie. Jak widzicie na dole, wróciłam z Irlandii do mojego małego miasteczka! Ale w Thurles było serio mega! Zawsze miałam kogoś na kogo mogę liczyć, miałam najlepszą przyjaciółkę Kasię, z którą uwielbiałyśmy serial z Disneya "Taniec rządzi". Wymyślałyśmy razem układy... Bardzo dużo tych wspomnień, ale w krótkiej notce tego nie zmieszczę... :(


Gimnazjum upoważnia cię do bycia dojrzałym i odpowiedzialnym. Uważam, że po wakacjach wiele osób dojrzało, co czasem nie jest takie fajne, bo widzisz niby tą samą osobę, ale tak naprawdę to nie to samo co było. Myślę, że w gimnazjum jest o wiele lepiej niż w szkole podstawowej. Nauczyciele mają lepsze podejście, umieją ci wiele wytłumaczyć, gra muzyka na przerwach, masz starszych kolegów/koleżanki, ale też jest masa nauki i często brak czasu dla siebie i znajomych. Czasem z trudem znajduję jakikolwiek czas... W sierpniu założyłam bloga! Myślę, że to był naprawdę świetny pomysł i nigdy tego nie pożałuję!



W skrócie chciałam wam przedstawić moje życie, mam nadzieję, że mi się to udało! Do następnej notki :-* A wy łapcie moje zdjęcia, bo już dawno ich nie było! I zachowajcie dystans. Nie umiem rysować.

Fotki!









































Do następnej notki, gdzie będą inspiracje! Ciao!








19 komentarze

Write komentarze
Lexxia
AUTHOR
23 listopada 2015 11:05 delete

Większość osób nie pamięta tych czasów jak było się naprawdę małym ;) Widać, że dzieciństwo miałaś udane. Ja gimnazjum miałam razem z podstawówką i pewne osoby nie były zbyt dojrzałe, nawet pod koniec tego etapu :P
http://girl-in-your-world.blogspot.com/

Reply
avatar
Malina o
AUTHOR
23 listopada 2015 11:07 delete

Świetne posdumowanie? Nie wiem jak to ująć podsumowanie twojego dotychczasowego życia ?? Nie wiem jejku ale chyba wiesz o co chodzi :D Troszkę się o Tobie dowiedziałam uważam post za ciekawy ogólnie fajny miałaś pomysł :)
Zapraszam do mnie :)
http://malinabymylife.blogspot.com/

Reply
avatar
Zuza '
AUTHOR
23 listopada 2015 11:44 delete

Świetny pomysł na special! Bardzo fajnie wszystko opisane, także pamiętam jak woziłam moje laleczki w wózki, a kiedyś sama byłam wożona przez moją starszą koleżanką, z którą niestety nie mam już takiego dobrego kontaktu jak kiedyś. Wszyscy się też z bloku zbierali i grali razem w "Państwa i miasta" oraz ,,WYKOPYWANIE BALI" hah, pamiętam to, dobre czasy :D Tak, jak mówiłam - super post! Ślicznie wychodzisz na zdjęciach! Najbardziej podoba mi sie to 1 i to z psem, który ciągnie smycz <3 Gratulacje w osiągnięciu 100obs.! :)

Reply
avatar
23 listopada 2015 12:40 delete

Ale super ! W ogóle gratki za 100 obs. Mega fajnie zrobiłaś ten special masz fajnie przygody z dzieciństwa ! Ja nigdzie nie wyjeżdżałam za granice mój świat ograniczał sie do podwórka ciesze się że miałam takie a nie inne dzieciństwo ! :) Pozdro :)

Reply
avatar
Natka Nati
AUTHOR
23 listopada 2015 13:47 delete

Fajny blog :)
Gratki za 100 obs i powodzenia żeby było więcej :)
Zapraszam

photographer-big-world.blogspot.com

Reply
avatar
Nonstop You
AUTHOR
23 listopada 2015 13:50 delete

Myszka moja!! Kc menelu

Reply
avatar
Nonstop You
AUTHOR
23 listopada 2015 13:51 delete

Dziękuję tb również!

Reply
avatar
24 listopada 2015 03:45 delete

świetny post, pomysłowy!
obserwujemy?
KLIK ;)

Reply
avatar
24 listopada 2015 08:22 delete

Gratulacje mi także pewnie zaraz wyskoczy setka ! Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu i bardzo fajny pomysł na post pozdrawiam :* http://sandrasaanderaablog.blogspot.gr/

Reply
avatar
Adgam Blog
AUTHOR
24 listopada 2015 14:30 delete

W skrócie, to życie miałaś i nadal masz ciekawe :D

adgam.blogspot.com

Reply
avatar
Klaudia.
AUTHOR
30 grudnia 2015 14:22 delete

Ciekawy post ;)
Super zdjęcia :*

Kala-kaala.blogspot.com

Reply
avatar
Klaudia.
AUTHOR
30 grudnia 2015 14:23 delete

Ciekawy post ;)
Super zdjęcia :*

Kala-kaala.blogspot.com

Reply
avatar