No one no subject to

02:56 73 Comments A+ a-

Czasem gdy obserwuję co się dzieje wokół mnie, w internecie, to się zastanawiam o co tu do cholery chodzi. Każdy czemuś podlega. Każdy kogoś ogranicza, robi go nieszczęśliwym człowiekiem. Przeraża to, że ludzie nie mają własnego zdania. Chcą być sobą, ale nie mogą. Nie rozumiecie? Ok. No to tak. Zapewne dobrze wiecie, że często rodzice za bardzo chcą swoje dzieci wykreować na perfekcjonistów. Wkuwaj 6 godzin, nie wychodź ze znajomymi, nie imprezuj, nie pal, nie pij. Ej no. Błagam. Oni tego kiedyś nie robili? Przepraszam bo zbiegam z tematu.



 Chodzi o to, żebyście w końcu zaczęli mieć swoje zdanie. Nikomu nie podlegać, to jest no kurde, to jest żałosne. Nie zrozumcie mnie źle, słuchajcie się swoich rodziców :) Ale miejcie swe zdanie. To samo w środowisku zarówno waszym jak i moim. Grupa 'liże tyłek' temu fejmowi, aby mieć 'posadę'. To też żałosne. Tak samo w szkole, wobec nauczycieli. Boże, to jest wszędzie! Wiadomo, trzeba robić swoje, ale ci ludzie są wszędzie. Wstyd by mi było o tym nie napisać. Niektórzy ludzie (czytaj nauczyciele, rodzice) myślą, że to tylko okres tego GŁUPIEGO BUNTU! Że nam to minie, będziemy noo... NORMALNI :) 



Wybierajcie własną drogę tak, abyście potem byli szczęśliwi i nie żałowali. I tak do niektórych, przy wyborze zawodu. Ostatnio rozmawiałam z kolegą. Spytałam się go co chce robić w życiu. Powiedział, że zostanie lekarzem. No to ja na to: Dlaczego? Powiedział, że dobrze płacą i rodzice będą zadowoleni :) Po zapytaniu go czy będzie chociaż szczęśliwy odparł, że się nad tym nie zastanawiał... Wiele z was idzie na studia ze względu na rodziców, albo wybiera kierunek odbiegający całkowicie tematem od waszego wymarzonego, dla rodziców. Pójdę na kierunek jaki będę chciała, albo wcale. Jeśli mam być nieszczęśliwa i siedzieć w papierkach to ja podziękuję. I wykorzystajcie waszą młodość i żyjcie jak chcecie. Ja was o jedno proszę, nie bądźcie normalni ok? Róbcie tak, abyście mieli potem co wspominać, bo z najgorszych pomysłów, wynikają najlepsze wspomnienia ;)




Przy okazji chciałam abyście w komentarzach napisali czy chcecie jakby (nie wiem jak to ująć) jak jest np. na youtube daily vlog, to takie coś na blogu z pobytu w Irlandii? Pamiętaj zostaw po sobie ślad xx

73 komentarze

Write komentarze
Martulka94
AUTHOR
22 maja 2016 03:25 delete

bardzo fajny post :)
Pozdrawiam.

Reply
avatar
madd_aa
AUTHOR
22 maja 2016 03:29 delete

Masz racje, starając się żyć dla kogoś np. rodziców, uczyć się dla nauczycieli i tym podobne nic w życiu nam nie da. To nie da nam szczęścia i mówiąc szczerze takie zachowanie mnie śmieszy, tak po prostu śmieszy.
Pozdrawiam,Madda
blog ->klik

Reply
avatar
Kinxga
AUTHOR
22 maja 2016 03:32 delete

Super post! Myślę, że nie ważne ile mamy lat, jak wyglądamy i co lubimy musimy mieć swoje zdanie, aby w dorosłym życiu wiedzieć co się chce robić. Co do postu o Irlandii - oczywiście. :)

zapraszam do obserwacji - odwdzięczę się :)
inspirational-style.blogspot.com

Reply
avatar
Rave
AUTHOR
22 maja 2016 03:44 delete

Masz wiele racji. Trzeba podejmować własne decyzje a nie robić coś czego oczekują od nas inni.
Super post oby takich więcej :)

Pozdrawiam!

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
22 maja 2016 03:58 delete

Ja na szczęście mam tak, że rodzice nie narzucają mi swojego zdania ani światopoglądu- Twierdzą, że nie mam już 17 lat, jestem dorosła i myślę po swojemu a w wyborze studiów mi tylko pomagają, nie chcą mi niczego narzucać :) No i myślę, że daily vlog jest super pomysłem szczególnie, jeśli jesteśmy po za granicami naszego kraju :)
http://photo-ejcz.blogspot.com/

Reply
avatar
Anonimowy
AUTHOR
22 maja 2016 04:01 delete

Zawsze trzeba posiadać własne zdanie, ponieważ takie ciągłe podporządkowywanie się innym jak na przykładzie pracy "bo rodzice będą szczęśliwi" pokazuje w nas nieumiejętność asertywności, które w życiu bardzo się czasem przydaje. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

Reply
avatar
Anonimowy
AUTHOR
22 maja 2016 04:03 delete

Trzeba robic to co się chce :)

OFFICIAL PATTY (klik)

Reply
avatar
xxx
AUTHOR
22 maja 2016 04:46 delete

Świetne napisane. :) Obserwuję! ;)

http://green0floor0.blogspot.com/

Reply
avatar
22 maja 2016 07:38 delete

Relacja z Irlandii - super pomysł !
"Chcą być sobą, ale nie mogą." Tak, łatwo powiedzieć, ciężej wcielić w życie. Rozumiem, że można bać się postawić na swoim w różnych sytuacjach, powiedzieć co się myśli, ale gdy podejmujemy ważne decyzje (te studia na przykład), to przecież musimy pomyśleć wtedy o sobie. Też nie wyobrażam sobie pracy, studiów na kierunku, który bym mnie nie interesował, tony papierów i całego dnia spędzonego przy biurku ;)
malinowynotes.blogspot.com

Reply
avatar
Daria
AUTHOR
22 maja 2016 09:35 delete

Rodzice zawsze mają jakieś nie realne plany w stosunku do swoich dzieci...

http://justdaaria.blogspot.com/

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
22 maja 2016 10:46 delete

Lepiej decydować o sobie. Po co tkwić w czymś czego się nie lubi? :)
http://lone-gunmens.blogspot.com

Reply
avatar
Starlingdays
AUTHOR
22 maja 2016 12:08 delete

Nice post. I enjoy it!

http://starlingdays.blogspot.com/2016/05/anna-morgun-fw-1617-if-you-wear-that.html
https://www.instagram.com/mira_shpak/

Reply
avatar
Candymona
AUTHOR
22 maja 2016 15:58 delete

Zgadzam się z Tobą. Gdybym słuchała rodziców to pewnie poszłabym na studia i spędziła 5 lat siedząc w papierkach z których teraz nic bym nie miała.
Ja mam swoje zdanie ale kończąc liceum tak naprawdę jeszcze nie wiedziałam co chcę robić.
To znaczy, wydawało mi się że wiem... Poszłam na dekorowanie wnętrz ale znudziło mnie to, jakoś tego nie czułam. Szkołę ukończyłam ale miałam jej dość, pomimo że była prywatna i tylko 2 letnia a co by było, gdybym poszła np. na Architekturę na normalne studia ? Straciłabym kolejne lata aby wcale się tym nie zajmować. Dopiero po tej szkole wiedziałam czym chcę się zająć, wizaż i stylizacja paznokci - wiedziałam że to jest to i to mnie kręci do tej pory. Według mnie, nigdy w takich sprawach nie powinno się słuchać innych. Trzeba wybrać to, co chcemy robić w życiu żeby później móc czerpać z tego radość. W przeciwnym razie będziemy się tylko męczyć.
Życzę Tobie abyś jak najszybciej odnalazła swoją drogę :)
candymona

Reply
avatar
23 maja 2016 00:50 delete

Myślę że rodzice, prosząc nas o dobre oceny, o naukę wcale nie chcą dla nas źle, bo z perspektywy czasu, teraz gdy dorosłam wiem, że to wszystko co mówili mi przez całe życie okazało się prawdą. Wszystko to co robiłam, co się nauczyłam i co wiem, to dzięki temu że stali nad moją głową i patrzyli czy odrabiam lekcję. Rodzice są od nas starsi, przeżyli już swoją młodość i wiedzą jak wygląda życie. Mówiąc nie pij, nie pal, chcą uchronić nas przed czymś czego bardzo trudno się pozbyć a co wyrządza wielkie szkody. Mówiąc nam ucz się, chcą po prostu byśmy skończyli szkołę bo dobrze wiedzą jak bez szkoły ciężko jest znaleźć pracę a bez dobrej pracy ciężko jest żyć. Naszym obowiązkiem, jako dzieci jest docenić to i podziękować, bo niektórzy zdają sobie sprawę z racji dorosłych dopiero jak dorosną, a wiadomo że każdy dorasta we własnym tępię. niektórzy nawet nie dorastają nigdy ;) może mam inne zdanie niż większość, ale moi rodzice wykonali kawał dobrej roboty, bo skończyłam szkołę i usamodzielniłam się. Dali mi też możliwość wyboru i nie narzucali swoich racji- jedynie proponowali :)
pozdrawiam cieplutko myszko :*
ayuna-chan.blogspot.com

Reply
avatar
tzanetat
AUTHOR
23 maja 2016 07:14 delete

Ja też nie umiem tego zrozumieć jak ludzie idą na dany kierunek studiów po to, aby uszczęśliwić swoich rodziców, a nie siebie.
tzanetat.blogspot.com

Reply
avatar
Anks_blog
AUTHOR
23 maja 2016 08:06 delete

Niestety już tak jest, że niektórzy nie maja swojego własnego zdania bo ktoś próbuje narzucić swoją wolę. Od dawna staram się robić po swojemu przecież nikt za mnie życia nie przeżyje :)
Ja bym chciała taki post zobaczyć z pobytu w Irlandii!
anonimoowax.blogspot.com

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
23 maja 2016 11:52 delete

Zawsze szłam swoją drogą i przez to często miałam zatargi z rodzicami :D Teraz kiedy już jestem dorosła i mieszkam od dawna na swoim, dalej mamie się nie podobają moje decyzje. Ale te decyzje są MOJE i nawet jak są złe to są właśnie MOJE. Nikogo za nie nie będę mogła winić :)

Turkusowa Sowa

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
23 maja 2016 13:14 delete

Dokładnie, nie dostaniemy drugiego życia i drugiej szansy, już nie będzie powrotu i zmiany decyzji, dlatego też jest to tak ważne :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
23 maja 2016 13:15 delete

Dziękuję! Widzę, że dużo osób jest za Irlandią, więc raczej zrobię, będzie wymagało trochę pracy, ale jakoś dam radę :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
23 maja 2016 13:16 delete

I bardzo dobrze, tak powinno być :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
23 maja 2016 13:17 delete

Dokładnie, trzeba umieć powiedzieć nie!

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
23 maja 2016 13:19 delete

Robię posta o Irlandii, bo dużo chętnych widzę :) Nigdy nie będę siedzieć w papierkach, to nie dla mnie, to nie życie :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
23 maja 2016 13:20 delete

Ogromny błąd, dzieci zresztą potem są rozpieszczane, wychowane na perfekcjonistów, i z mojego otoczenia widzę, że takie osoby nie mają do nikogo szacunku :(

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
23 maja 2016 13:20 delete

Dokładnie! Nie ma to żadnego sensu...

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
23 maja 2016 13:22 delete

Warto wszystkiego spróbować i odnaleźć swoją drogę :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
23 maja 2016 13:23 delete

Owszem, wiadomo, że rodzice chcą jak najlepiej dla dzieci. Ale one są potem zestresowane, a rodzice często przesadzają lub po prostu robią to tylko dla siebie! xx

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
23 maja 2016 13:23 delete

Marnowanie życia :(

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
23 maja 2016 13:24 delete

Prawidłowo! Będzie post z Irlandii xx

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
23 maja 2016 13:25 delete

Gdyby wszyscy mieli takie myślenie :)

Reply
avatar
Leonia
AUTHOR
23 maja 2016 13:29 delete

Masz rację, i ja również staram się nie poddawać presji społeczeństwa ale to trudne...
Co do Irlandii - świetny pomysł!
Obserwuję, i liczę na rewanż (oczywiście jeśli mój blog ci się spodoba, nic na siłę)
Be Beauty (klik)

Reply
avatar
dishdogz
AUTHOR
23 maja 2016 14:39 delete

Ja ostatnio przede wszystkim liczę się jedynie ze swoim zdaniem. Może to samolubne i egoistyczne, ale to moje życie, ja wiem, jak chce je przeżyć i co mam w danym momencie robić.
>FOXYDIET<

Reply
avatar
Sara's City
AUTHOR
23 maja 2016 23:06 delete

Masz rację, dlatego ja też próbuję to przekazać swoim czytelnikom Przecież każdy jest osobą indywidualną!!!

Pozdrawiam
Sara's City

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
24 maja 2016 06:20 delete

Trzeba mieć swoje zdanie, ale asertywności człowiek musi się nauczyć :) każdy z swoim tempie :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
24 maja 2016 07:46 delete

Ważne by być asertywnym i umieć wyrazić swoje zdanie, nie urażając nikogo. Trzeba się tego po prostu nauczyć :)
mybeautifuleveryday.blogspot.com

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
24 maja 2016 09:03 delete

Masz racje w 100%. Przykładem twoich słów jest np. lekcja WF. U mnie na przykład, gdy mamy z panią, która na nas nie krzyczy podczas gry itp. ćwiczymy tak na serio wszystkie, ale gdy mamy z inna panią, która cały czas na nas naciska i cały czas mówi co mamy robić, a czego nie to wtedy każdemu odechciewa się ćwiczyć...
Obserwuję :)

http://missdarkness3.blogspot.com

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
24 maja 2016 10:39 delete

Będzie post o Irlandii :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
24 maja 2016 10:40 delete

Dokładnie, nasze życie więc przeżyjmy je jak chcemy :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
24 maja 2016 10:42 delete

Prawidłowo, niestety nie każdy zrozumie :(

Reply
avatar
doblazness
AUTHOR
24 maja 2016 12:28 delete

dokładnie kazdy powinien sluchac siebie i robic tak jak on uwaza a nie sluchac innych bo czesto pomimo ze nasze decyzje byly by lepsze i tak sugerujemy sie zdaniem innych i wychodzi nam to na gorsze

obserwuje
doblazness.blogspot.com

Reply
avatar
Veronica Lucy
AUTHOR
24 maja 2016 12:59 delete

W pełni się z tobą zgadzam :)
Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

http://veronicalucy.blogspot.com

Reply
avatar
Szevska
AUTHOR
24 maja 2016 17:50 delete

100% prawdy :)
Zapraszam do mnie
Zaobserwowalam i liczę ze zrobisz to samo ;)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
25 maja 2016 03:26 delete

Fakt, każdy w swoim tempie, ale czasem jest już za późno i nie ma odwrotu od pewnych decyzji.

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
25 maja 2016 03:28 delete

Właśnie, w takich sytuacjach jak przy wyborze studiów wręcz trzeba myśleć os sobie i ułożyć sobie swoje życie jak się chce.

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
25 maja 2016 03:28 delete

Cieszę się ;)

Reply
avatar
Paulan
AUTHOR
25 maja 2016 05:56 delete

W pewnych sytuacjach musimy być asertywni i stać przy swoim zdaniu, a nie 'poddawać się' komuś i przyjmować jego pogląd :)
http://paulan-official-blog.blogspot.com/

Reply
avatar
Anonimowy
AUTHOR
25 maja 2016 07:45 delete

O tak, oni myślą, że to okres buntu, a my w końcu po prostu zaczynamy mieć swoje zdanie i planować życie po swojemu. Wiadomo, trzeba ich szanować, ale oni również pasowałoby, żeby nas szanowali i próbowali chociaż zrozumieć decyzje, które podejmujemy.
Również obserwuję. :) Arleta

Reply
avatar
25 maja 2016 10:11 delete

Niestety patrząc na ludzi w mojej szkole, do dochodzę do wniosku, że każdy jest taki sam. Palisz? Jesteś dla nich cool. Pijesz? Jeszcze lepiej! A kiedy odróżniasz się od innych to uznają cię za dziwaka. Do czego ten świat zmierza?

http://magdalens-blog.blogspot.com/

Reply
avatar
Gattta
AUTHOR
25 maja 2016 11:57 delete

W tych czasach trzeba być asertywnym w stosunku do niektórych osób. Nie należy się bać przeciwstawić jeżeli nam się coś nie podoba.
Gattta

Reply
avatar
Inertnessx
AUTHOR
25 maja 2016 13:43 delete

Masz rację, powinno się mieć swoje zdanie i stawiać szczęście swoje, a nie innych (np. rodziców) na pierwszym miejscu :) Podoba mi się twój blog, zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ;)
https://inert-ness-x.blogspot.com

Reply
avatar
Alexandra K
AUTHOR
26 maja 2016 01:55 delete

Najważniejsze jest, by mieć własne zdanie, rozum i nie podporządkowywać się pod innych :)

Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
>> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
26 maja 2016 02:39 delete

Zgodzę sie z wpisem :) nie zawsze jest tak ze wybieramy sobie przyszłość tak jak chcemy . Studia , prace . Jednakże taka jest rzeczywistość .. W dzisiejszych czasach musimy tez patrzec na to po czym będziemy miec prace . I szczerze ja tym sugerowałam sie przy wyborze studiów :-) a moja od zawszą pasja było i bedzie prowadzenie bloga :) pozdrawiam ciepło i obserwuje claudiyye.blogspot.com

Reply
avatar
Angela
AUTHOR
26 maja 2016 04:35 delete

Internet to szeroki, głęboki i nieograniczony temat :) A co gorsza coraz bardziej się ogranicza. Co do przyszłości niby los, ale trzeba dołożyć swoją cegiełkę aby coś co chcemy mieć :)
Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
26 maja 2016 07:50 delete

Całkowicie się z Tobą zgadzam. Nie powinniśmy zgadzać się na wszystko, mieć własne zdjanie jest bardzo ważne. Świetny blog, dodaję do obserwowanych :*

>zapraszam, dopiero zaczynam<

Reply
avatar
SZ
AUTHOR
26 maja 2016 08:56 delete

Ja staram się nigdy nikomu nie podlegać. ;)
Zapraszam na konkurs fotograficzny, będzie mi miło jeżeli weźmiesz udział :)
http://pbdamian.blogspot.com/

Reply
avatar
doblazness
AUTHOR
26 maja 2016 09:21 delete

świetny post, super napisany az chce sie go czytac, a co do tematyki to masz racje to za przeproszeniem lizanie dupy jest wszedzie niestety, ale tak jak mowisz kazdy powinien miec wlasne zdanie

obserwuje
doblazness.blogspot.com

Reply
avatar
Pinksdreams
AUTHOR
26 maja 2016 13:07 delete

niestety podlizywanie się innych jest okropne !
świetny post
mypinkdreams3.blogspot.com

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
26 maja 2016 16:02 delete

Grunt to iść swoją drogą, nawet jak wyboista, nawet jak się popełnia błędy ... bo to nasze własne błędy :)
Twisted Mouse

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
27 maja 2016 00:45 delete

Nie można tak do końca robić wszystko co będą nam kazać zrobić, musimy mieć też swoje zdanie i wiedzieć czego my chcemy ;)

amelia-bloog.blogspot.com

Reply
avatar
Mgrabowska
AUTHOR
27 maja 2016 01:21 delete

świetny post
http://m-grabowska.blogspot.com/

Reply
avatar
Jabłuszkooo
AUTHOR
27 maja 2016 10:07 delete

Twój post wywołał na mojej twarzy ogromny uśmiech! :) Idealnie to ujęłaś w całość, sama ostatnio dużo myślałam o tym, że wszyscy każą nam być ''normalnymi'' ale czy nie piękna w byciu szalonym? Czy nie żyjemy dla ryzyka? Czasami warto przełamać nudę i podążyć własną ścieżką :)

Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
BLOG-KLIK!

Reply
avatar
Mecz_o_życie
AUTHOR
27 maja 2016 14:27 delete

Wow ! Postarałaś się ! Idealnie to napisałaś! Trafia w serducho aż się chce krzyczeć z radości. Jesteś świetna a to twój najlepszy post! Z wszystkich twoich wpisów da się wyciągnąć tyle cytatów ! Uwierz jesteś cudowna ! Zostaje tu na zawsze

Jeśli chcesz wpadaj do mnie:
http://cherry-charry.blogspot.com/

Reply
avatar
Ankuuls
AUTHOR
28 maja 2016 04:05 delete

Świetny post! U mnie kilka osób chce, żebym została lekarzem, prawnikiem czy stomatologiem, ale wiem, że na pewno nikim takim nie będę, bo mnie to nie kręci i mowie im o tym otwarcie :) nasze życie należy do nas :)
aniapodlecka.blogspot.com

Reply
avatar
Vanillia
AUTHOR
28 maja 2016 08:54 delete

Ja myślę, że takie rzeczy przychodzą z wiekiem, wtedy zdanie rodzicow tak bardzo już się nie liczy bo sami zaczynamy myśleć o swoim życiu bo jest nasze :)

vanillia96.blogspot.com

Reply
avatar
JUST EMSi
AUTHOR
29 maja 2016 08:55 delete

ja sie staram postepowac zgodnie z tym, jak ja chce, nie chce by ktokolwiek mnie ograniczal oraz zeby ktos mi mowil co mam robic ;)

pozdrawiam cieplutko, JUST EMSi wpsólna obserwacja napisz u mnie w komentarzu :)

Reply
avatar
Nasu
AUTHOR
29 maja 2016 14:02 delete

świetny nagłówek :D
ze mną to jest tak, że mam swoje zdanie, ale czasem wolę go nie mówić na głos, by nie zaczynać kłótni i mieć święty spokój. Czasem wychodzi niedobrze, bo nie ćwiczę asertywności, a się podporządkowuje decyzją innym, ale bywa i tak, że dobrze jest posłuchać rad innych i zgodzić się z ich zdaniem :)
chętnie obejrzałabym i poczytała taką relację :3
+również obserwuję :*
pozdrawiam i zapraszam ♥

stylowana100latka.blogspot.com

Reply
avatar
Carolyn
AUTHOR
3 czerwca 2016 02:55 delete

Myślę, że problem presji, jaką wywierają poszczególne osoby jest dość poważny i blokuje rozwój wielu młodych ludzi. Czasem trzeba się wyrwać i powiedzieć kilka razy "nie".
❤ blog

Reply
avatar