Wiosenne inspiracje ✿

09:04 53 Comments A+ a-

Hej! Jak się macie? Nareszcie szczerze i bez obaw mogę was powiadomić, że wracam do częstego pisania postów. Nie miałam wtedy za dużej możliwości, dlatego, że laptop był zepsuty, ale wczoraj zakupiłam nowy, więc teraz się rozkręcam i obiecuję regularność :) A dziś przychodzę do was z wiosennymi inspiracjami :) Fakt, wiosna zaczęła się około miesiąc temu, lecz widać ją powoli dopiero teraz... Bez zbędnego gadania, zapraszam!



Pewnie dobrze znacie smoothie! Na pewno na lato i na wiosnę w kawiarniach zabraknie owoców!



Większość z nas, dziewczyn, ma postanowienia... W 2016 roku będę mieć płaski brzuch :) Może tej wiosny zaczniesz się lepiej odżywiać i prowadzić aktywny tryb życia? 




Każdy z nas kocha czas kiedy jest ciepło i nie trzeba owijać się szalikami :D Nie pozwólmy sobie zmarnować tego czasu i spędźmy go jak najlepiej, żeby mieć co wspominać :) Pamiętajcie, że z najgorszych pomysłów tworzą się najlepsze wspomnienia!






Jeśli masz psa, wykorzystaj ładną pogodę i daj mu się trochę pocieszyć! Wychodź z nim na spacery, może połączysz bieganie ze spędzaniem czasu z psem? 



Może tej wiosny zaszalejesz i zrobisz sobie fajne paznokcie? Nie musisz mieć takich jak na obrazkach. Wystarczy je lekko zapuścić, stworzyć pilniczkiem kształt i fajnie je udekorować? Jeżeli wolisz, możesz iść do kosmetyczki :) 



Wiem to po sobie dobrze... zimą, gdy wszystko jest szare i brzydkie nic nam się nie chce... teraz gdy jest słonecznie, mamy ochotę na więcej. Może pomożesz innym? Zapisz się na wolontariat na przykład! Pomożesz starszym ludziom i zwierzętom ze schroniska :) Ale także możesz pomóc czasem sąsiadom lub rodzicom :) Tej wiosny postanowiłam, że będę wyprowadzać psy mieszkańcom mojego miasta, to dobry pomysł :) Na pewno lepiej się poczujesz no i to co dajesz zawsze wraca!





Obiecajcie mi, że zjecie loda włoskiego (świderka). Zapewne każdy kto próbował się w nich zakochał! Nie może zabraknąć lodów. Są symbolem ciepła (co z tego, że są zimne).




Znajdź nowe pasje i odkryj swoje możliwości! Spróbuj wszystkiego. Nawet tego, co wydaje ci się niemożliwe. Może jesteś w tym dobry? Jest wiele rzeczy i my o tym wiemy. Dlatego się ruszmy! Fotografia, malarstwo, pisanie bloga, pisanie książki, podróżowanie, łyżwiarstwo!





Zadbaj o organizację i samopoczucie (nie tylko twoje). Nie pozwól aby coś ci umknęło! W taką piękną pogodę chyba nie będziesz się wszystkim przejmować? Jeśli nie masz co robić, zrób pracę którą masz na za kilka dni, bo kto wie co przyniesie jutro? Jeśli będziesz zorganizowany i będziesz mieć czas, twoje samopoczucie na pewno się poprawi :)


Zmień coś! Możesz np. poprzestawiać meble w pokoju czy go udekorować albo np. zmienić swój styl :) wszystkiego trzeba spróbować!


To na tyle ode mnie :) mam nadzieję, że wam się spodobało i czymś was zainspirowałam. Trzymajmy kciuki za dobrą pogodę! Buźka :-*


Trzymajcie zdjęcia:




53 komentarze

Write komentarze
Ragazza
AUTHOR
18 maja 2016 09:24 delete

Świetne są tego typu inspiracje. Miło się czytało :)
Zapraszam do mnie :)
http://ragazza99.blogspot.com/

Reply
avatar
Jowita11
AUTHOR
18 maja 2016 23:12 delete

Świetny post, jak i cały blog :) obserwuję :)
Zapraszam do mnie :)
http://llifie.blogspot.com/

Reply
avatar
20 maja 2016 08:55 delete

Świetne inspiracje! Smoothie uwielbiam ♥

londonkidx.blogspot.com

Reply
avatar
Sara's City
AUTHOR
20 maja 2016 09:19 delete

Wiosna to fajny czas, żeby zacząć, ale warto później to kontynuowac :)

Pozdrawiam
Sara's City

Reply
avatar
Anonimowy
AUTHOR
20 maja 2016 11:45 delete

Wspaniałe inspiracje *.* wy-stardoll.blogspot.com

Reply
avatar
20 maja 2016 11:59 delete

Cudowne inspiracje! :)
Bardzo mi się spodobał Twój post.
Jest taki szczery! <3
z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

Reply
avatar
20 maja 2016 12:22 delete

Bardzo inspirujacy post, uwielbiam takie czytać .
Pozdrawiam serdecznie ;)

Reply
avatar
friday
AUTHOR
20 maja 2016 13:23 delete

Świetne inspiracje! Kocham ten wiosenny klimat :)

Piąteczka? :)
http://fridayp.blogspot.com/

Reply
avatar
Daria
AUTHOR
20 maja 2016 22:22 delete

Lubię oglądać posty z inspiracjami. :D

http://justdaaria.blogspot.com/

Reply
avatar
Monika
AUTHOR
21 maja 2016 00:58 delete

Paznokcie to podstawa i moja obsesja :) Mam o tyle dobrze, że moja siostra robi hybrydy, a ja korzystam :)
Pozdrawiam
https://just-do-one-step.blogspot.com/

Reply
avatar
Olla
AUTHOR
21 maja 2016 02:22 delete

Smoothie mniam *.* kojarzy mi się z latem . O ja właśnie za niedługo zamierzam sb zrobić hybrydy najlepiej bordowe
:)
Pozdrawiam!
www.aleksandraczaja.blogspot.com

Reply
avatar
21 maja 2016 02:49 delete

Mi też zepsuł się laptop, jednak wiem, ze nie mogę liczyć na nowego. Ale super, ze Ty masz laptopa który działa. Podoba mi się, ze każde zdjęcie podpisalaś :D każde zdjęcie mega mi się podoba! A co do ćwiczeń to ja ćwiczę co każde wakacje, bo w roku szkolnym nie mam na to ochoty ani czasu. Mówiąc o ćwiczeniach mam na myśli długie treningi, bo tak się składa ze od 3 lat wakacje spędzam w domu.
Littleredcherrysmile.blogspot.com

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
21 maja 2016 03:23 delete

włoskie mmm... to smak mojego dzieciństwa, każdej niedzieli po kościele jeździliśmy na te lody, bardzo to miło wspominam <3

zapraszam :)
http://dezmansowaaa.blogspot.com/

Reply
avatar
Anks_blog
AUTHOR
21 maja 2016 05:19 delete

Podobaja mi się takie posty! bardzo fajne inspiracje :)
anonimoowax.blogspot.com

Reply
avatar
Anonimowy
AUTHOR
21 maja 2016 07:09 delete

Fajne i motywujące porady. Aż przypomniałam sobie, że miałam biegać....:)

MÓJ BLOG ZAPRASZAM

Reply
avatar
P
AUTHOR
21 maja 2016 10:04 delete

Ale zrobiłaś mi smaka na smoothie haha. Słodki psiak ♥ Ciekawe inspiracje i porady :)

https://patutka.blogspot.com/

Reply
avatar
Gattta
AUTHOR
21 maja 2016 11:56 delete

Jejciu ale wspaniały post :D Po prostu się zakochałam w nim *.* Świetne inspiracje :) No ja jestem osobą, która ma postanowienie żeby mieć płaski brzuch :)
Gatttan

Reply
avatar
lovesummer
AUTHOR
21 maja 2016 12:24 delete

Z łyżwiarstwem będzie trudno XD fajne rady :).
http://modoemi.blogspot.com/

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
21 maja 2016 14:31 delete

Ja też :) Dzięki xx

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
21 maja 2016 14:32 delete

To jest właśnie to, przychodzi zima i człowiek znowu się zaniedbuje!

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
21 maja 2016 14:32 delete

Dziękuję bardzo :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
21 maja 2016 14:33 delete

Przemek! No jasne, że high five!

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
21 maja 2016 14:33 delete

Tak samo jak ja :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
21 maja 2016 14:34 delete

To świetnie! Ja to najpierw nad płytką popracuję!

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
21 maja 2016 14:35 delete

W modzie są także pastelowe kolory hybryd, typu miętowy czy pudrowy róż, cytrynowy, taki letni. Ale bordowe też cudownie wyglądają :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
21 maja 2016 14:36 delete

Biegaj, biegaj! No i dzięki :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
21 maja 2016 14:37 delete

Wiesz, za dużo TV haha, dzięki :)

Reply
avatar
21 maja 2016 14:52 delete

oj tak, świderki są przepyszne, zwłaszcza truskawkowo-śmietankowe <3/Karolina

Dwie Perspektywy Blog [Klik]

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
21 maja 2016 15:26 delete

Ja zawsze wybieram całego czekoladowego największego a potem nie daje rady go dokończyć haha :D

Reply
avatar
Dżudi
AUTHOR
21 maja 2016 15:41 delete

Bardzo mi się podoba tematyka, świetnie robisz zdjęcia i super inspiracje! Trzymaj tak dalej!

Reply
avatar
Smaczka
AUTHOR
22 maja 2016 00:03 delete

Świderki uwielbiam :)!

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
22 maja 2016 00:34 delete

Mega fajny post! Aż chcę mi się wstać z łóżka i działać! Pozdrawiam ciepło.
W wolnej chwili zapraszam -> http://cou18tek.blogspot.com/

Reply
avatar
nicole
AUTHOR
22 maja 2016 00:52 delete

Świetne inspiracje! :)
maddelines.blogspot.com

Reply
avatar
mylife-tasia
AUTHOR
22 maja 2016 01:02 delete

Piekne!:)
obserwujemy?:)

http://mylife-tasia.blogspot.com

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
22 maja 2016 02:43 delete

Mi też, ale na szczęście mam lodziarnie niedaleko domu :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
22 maja 2016 02:46 delete

Szczególnie czekoladowe!

Reply
avatar