INSTAGLOW FOUNDATION

02:34 20 Comments A+ a-

Hej wszystkim! Bardzo się cieszę, że daję radę z aktywnością na blogu. Jest już nas ponad 280, więc serdecznie dziękuję. A dziś przychodzę do Was z krótką, lecz przydatną recenzją podkładu InstaGlow z Missporty.


InstaGlow Foundation



Jeśli mogę nazwać to... podkładem, to jego koszt wynosi 13 zł. Jak wiemy, cudów spodziewać się nie możemy. Jest to kolejny tego typu produkt do twarzy Missporty, który mnie zawiódł. Jego krycie — jest w zasadzie zerowe. Zostawia po sobie grudki i daje efekt przesuszonej skóry. Bardzo szybko zasycha, więc trzeba mieć bardzo sprawne dłonie, aby rozprowadzić krem na czas. Jego konstystencja jest wręcz jak żel, nie jest to jakaś szczególna wada, ale staram się opowiedzieć Wam o wszystkim. Nie utlenia się tak bardzo, jednak czasem lepiej wziąć jaśniejszy odcień :)  


Po lepszą jakość, kliknijcie w zdjęcia.


Mam nadzieję, że post wam się przyda/przydał i już będziecie wiedzieć czego unikać. Bo tak szczerze, za wszystkie kiepskie podkłady, które mają gorsze krycie od Under20, kupiłabym jeden dobry i byłby spokój. Ale lubię testować i odkrywać jakieś cudeńka. 

Zostaw po sobie ślad x

20 komentarze

Write komentarze
14 lutego 2017 02:42 delete

Wiesz kochana ze wlasnie dzis bede jego używała ? :) Aż sie już doczekać ;)

Reply
avatar
Karolina
AUTHOR
14 lutego 2017 04:23 delete

Miss Sporty ma bardzo słabe kosmetyki jeśli chodzi o podkłady :/
Zapraszam do mnie na nowy post http://13hacks.blogspot.com

Reply
avatar
maaalgooos
AUTHOR
14 lutego 2017 04:26 delete

Nigdy nie byłam przekonana to tej firmy.

Reply
avatar
Maddllenn
AUTHOR
14 lutego 2017 05:01 delete

Jakoś nie lubię kosmetyków z ms :(
zapraszam do siebie -> KLIK :)

Reply
avatar
14 lutego 2017 05:39 delete

Szkoda że wypada słabo, ja z MS lubię tylko już słynny tusz do rzęs :)
Zapraszam do siebie http://goldshinebeauty.blogspot.com/

Reply
avatar
Blond myśli
AUTHOR
14 lutego 2017 06:00 delete

Ogólnie nie przepadam za kosmetykami z MS chyba że chodzi o lakiery do paznokci. Fajnie, że uprzedzasz o tym jaki jest ten podkład ;)

Zapraszam do siebie :) www.blondmysli.blogspot.com

Reply
avatar
Lucas Aas
AUTHOR
14 lutego 2017 07:32 delete

Gratulacje z aktywnością! Podoba mi się twój styl pisania! Miłego dnia :)

lifebylucas.blogspot.com

Reply
avatar
Czytelnicka
AUTHOR
14 lutego 2017 07:33 delete

Rzadko używam ich kosmetyków, już raz się zawiodłam :/

Reply
avatar
14 lutego 2017 07:52 delete

Nie używałam wcześniej tej firmy i teraz wiem, że to był dobry wybór.

Reply
avatar
Rico
AUTHOR
14 lutego 2017 10:00 delete

No właśnie używałam i też mi się nie sprawdził ;(

Reply
avatar
14 lutego 2017 11:15 delete

Nawet nie ryzykowałam i nie kupiłam go, bo wiadomo, że te podkłady z tanich firm zazwyczaj sa słabe :)
weronikajankowska.pl

Reply
avatar
Aleksandraaa
AUTHOR
16 lutego 2017 00:28 delete

Ja zwykle kupuję droższe podkłady, bo mam bardzo wrażliwą cerę i takie badziewia mogłyby tylko pogorszyć sprawę :( 'obserwuję!
Pozdrawiam i życzę miłego dnia :) !
Diamentowe myśli - klik
Zapraszam ;)

Reply
avatar
16 lutego 2017 11:31 delete

Nie miałam z nim do czynienia, ale chyba nic nie straciłam ;) Pozdrawiam serdecznie

Reply
avatar
16 lutego 2017 12:49 delete

Raczej nie skusiłaby się na podkład z tej firmy, ale super, że robisz takie recenzje :) thecloudybrunette.blogspot.com

Reply
avatar
Pospolita Ola
AUTHOR
16 lutego 2017 12:55 delete

Nie miałam i raczej nie mam zamiaru mieć tego podkładu. Opakowanie ładne, ale co z tego, skoro ze skutecznością słabo? :)

Reply
avatar
Queen
AUTHOR
16 lutego 2017 12:55 delete

Kosmetyki z ms to nie jest to co lubię ;) staram się ich unikać, niedawno dostałam ten podkład w prezencie i dla mnie rozwniez okazał się porażką :/

Reply
avatar
17 lutego 2017 03:13 delete

To już wiemy że mamy omijać go z daleka, jeśli miałby tylko minimalne krycie nadawał by się do młodej cery dla nastolatek ale te grudki i przesuszona skóra to już za dużo.
Buziaki Kochana.

Reply
avatar
17 lutego 2017 08:17 delete

Nigdy nie stosowałam tego produktu.Jeżeli szukasz czegoś lekkiego to polecam krem BB z firmy I want ;)
Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
www.jagglam.blogspot.com

Reply
avatar