Moi idole 馃槝

07:01 30 Comments A+ a-

Hej! Dzi艣 przedstawi臋 wam moich idoli muzycznych. Przy okazji b臋d臋 o nich pisa膰, np. podstawowe informacje, jaka jest ich muzyka, dlaczego ich s艂ucham, moje ulubione piosenki tego zespo艂u/wykonawcy i co mi to daje :) Zapraszam, du偶o si臋 dowiecie!


1. MATT SIMONS

Urodzi艂 si臋 20 lutego 1987 r. 
Gatunek muzyki: POP 
Zazwyczaj 艣piewa graj膮c na pianinie.
I teraz si臋 zastanawiacie: kto to jest?! Powiem wam, 偶e jeszcze miesi膮c temu tak偶e bym kompletnie nie wiedzia艂a. Pozna艂am jego piosenk臋 "Catch & Release" w niemieckim radiu. Od tamtej pory zakocha艂am si臋 w jego piosenkach. Bardzo mnie dziwi, 偶e jest ma艂o znany i ma tak ma艂o piosenek. Jego g艂os jest fantastyczny. Przy ka偶dej jego piosence mo偶na si臋 zrelaksowa膰. Podoba mi si臋 tak偶e tekst, kt贸ry m贸wi w pi臋kny spos贸b o mi艂o艣ci i 偶yciu. Serdecznie wam go polecam!!! No, poleci艂abym wam wszystkie piosenki, ale dam te najlepsze:

1.
To ta piosenka zapocz膮tkowa艂a m膮 mi艂o艣膰 do niego:

艢wietny remix tej piosenki:

  
2.


3.


4.


Polecam wam tak偶e reszt臋, kt贸r膮 z 艂atwo艣ci膮 znajdziecie na yt!


2. Bars and Melody - BAM 


Bars - Leondre Devries  (15)




Melody - Charlie Lenehan  (17)






Fandom - Bambinos  

Pami臋tam to jak dzi艣: Przegl膮da艂am na telefonie wyst臋py w "mam talent". W ko艅cu natrafi艂am na ch艂opak贸w. Tekst by艂 tak pi臋kny, 偶e si臋 pop艂aka艂am. By艂o wida膰, 偶e odnios膮 sukces. W sumie to od pocz膮tku gdy zobaczy艂am audycj臋 zosta艂am ich fank膮. Lecz nie s膮dzi艂am, 偶e zostan臋 BAMBINO. Mam nadziej臋, 偶e wiecie o co mi chodzi, bo wi臋kszo艣ci os贸b, kt贸re np. wygra艂y program, ju偶 nigdy wi臋cej nie widz臋, wi臋c my艣la艂am, 偶e tak te偶 b臋dzie z BAM, jednak NIE!  W swoich piosenkach m贸wi膮 o tym, aby艣my by艂y silne, by艂y sob膮, pewne siebie, czu艂y si臋 potrzebne, o przyja藕ni i mi艂o艣ci i zapomnia艂y o kompleksach. Charlie napisa艂 na facebooku (bo tam si臋 poznali) do Leo, z pro艣b膮 o duet. Poszli razem do BGT (Britain's got talent). To dla NICH po raz pierwszy u偶yto z艂otego brz臋czka, kt贸ry zagwarantowa艂 im automatyczne przej艣cie do p贸艂fina艂u. Na castingu za艣piewali cover piosenki Twista ft Faith Evans - Hope, lecz lekko zmienion膮 i z rapem napisanym przez Leondre. W piosence Leo opowiada艂 o zn臋caniu si臋 nad m艂odszymi. Sam (ok. 9-12r. 偶ycia) niestety przeszed艂 przez to wszystko. Jednak teraz jest szcz臋艣liwy. Ch艂opcy mega si臋 rozwin臋li i jestem z nich dumna. Ka偶da piosenka jest coraz lepsza. Podr贸偶uj膮 po ca艂ym 艣wiecie dla nas. Polska, jest jednym z ich ulubionych kraj贸w. Gdy jestem smutna, w艂膮czam sobie ich piosenki i od razu mi lepiej. Gdy si臋 budz臋, musz臋 ich zobaczy膰. Ludzie za wszelk膮 cen臋 chc膮 zniszczy膰 to wszystko. Ale je艣li wi臋藕 i uczucia s膮 silne, to wszystko na marne. Tego si臋 nie da zniszczy膰. 呕yjcie sobie sw膮 ignorancj膮. B臋d臋 19 marca na ich koncercie w Gda艅sku z koleg膮. Co ja b臋d臋 m贸wi膰, pos艂uchajcie sami:

Casting 05.2014 r.





  Reszta:


W piosence poni偶ej, s膮 polskie s艂owa takie jak Kocham ci臋, tak samo jak w innych j臋zykach.
  












Potrafi臋 czasem w艂膮czy膰 sobie ich filmik i kilkaset razy robi膰 replay...! Ich g艂os to magia, po prostu cud. Wiele z was patrz膮c na te zdj臋cia, filmiki lub to co o nich pisz臋, powie: PEDA艁Y, GEJE, BABY. Tylko... czemu, to te "peda艂y" mi pomog艂y, a nie ty? Gdzie TY by艂e艣 jak inni potrzebowali pomocy? Ludzie, zacznijmy si臋 szanowa膰 i by膰 tolerancyjni. Maj膮 wspania艂e wn臋trze. Te baby pomagaj膮 tysi膮com dziewczyn na tym 艣wiecie. Dobrze, 偶e s膮 tacy ludzie na 艣wiecie. 

3. Banshee

Tak, tu ju偶 nic nie musz臋 m贸wi膰. Ka偶dy Banshee ZNA. Uwielbiam j膮 za to, 偶e jest sob膮, jej fani wiele dla niej znacz膮, jest odwa偶na, przemi艂a, potrafi nam pom贸c. Jest dla wielu z nas inspiracj膮, np. do tego, aby艣my spe艂niali swoje marzenia i nie zwa偶ali na to co inni o nas my艣l膮. Umie w znaczny spos贸b poprawi膰 niejednemu humorek :)









Z takich prawdziwych idoli, to tyle. Wiem, 偶e troszku ma艂o... Lubi臋 wiele innych wokalist贸w/ek, ale nie jestem ich jak膮艣 specjaln膮 fank膮, gdy偶 lubi臋 tylko kilka ich piosenek. Np. Lana Del Rey, Shawn Mendes.

Je艣li b臋dziesz na youngstarsontour 19.03.2016 r. w Gda艅sku, napisz na fb, mo偶e si臋 rozpoznamy :)



Pa.

30 komentarze

Write komentarze
1 lutego 2016 07:44 delete

Banshee *,* Kocham <3
http://ibaginska.blogspot.com/

Reply
avatar
Hubert Mason
AUTHOR
1 lutego 2016 11:35 delete

Moj膮 idolk膮 te偶 jest Banshee :)
http://maasonpl.blogspot.com/

Reply
avatar
Nata Lia
AUTHOR
3 lutego 2016 06:30 delete

Niestety mamy zupe艂nie innych idoli. :/
Buziaki :*
M贸j blog

Reply
avatar
hityikity.pl
AUTHOR
8 lutego 2016 03:22 delete

Matt Simons ma fajne kawa艂ki, zawsze poprawiaj膮 mi humor. Ale poza nim to mamy inny gust muzyczny :)

Reply
avatar
Zuza 99
AUTHOR
8 lutego 2016 03:24 delete

艢wietny spos贸b na podzielenie si臋 z innymi idolami :) Niestety,nie zasta艂am tu moich, ale przes艂ucha艂am piosenki i mi si臋 w jakim艣 procencie podobaj膮!
outdisturb.blogspot.com/

Reply
avatar
12 lutego 2016 08:48 delete

Hej, te偶 jestem Bambino. :) Bardzo fajny blog. ;)

Reply
avatar
Naciaa
AUTHOR
12 lutego 2016 08:49 delete

Ja tak偶e jestem bambino *-*
艢wietny post
Pozdrawiam
Love-styl.blogspot.com

Reply
avatar
Ol Photo
AUTHOR
12 lutego 2016 09:00 delete

BaM :)
Super post 馃憣
Nie rozumiem tylko ludzi , kt贸rzy wzywaj膮 ich od peda艂贸w itd :/

Reply
avatar
12 lutego 2016 09:04 delete

Do tej pory nie zna艂am nikogo, ale kilka piosenek mi sie spodoba艂o ;)

Reply
avatar
AWKWARD
AUTHOR
12 lutego 2016 09:06 delete

艢wietny post! Te偶 jestem Bambino, pozna艂am ich podobnie. A za miesi膮c b臋d膮 w Polsce! Pozdrawiam, Sandy.

Reply
avatar
Tal. ii
AUTHOR
12 lutego 2016 11:00 delete

Fajny pomys艂 na post :)
Te偶 uwielbiam banshee <3

http://talli-blog.blogspot.com/

Reply
avatar
Dorota Wyszka
AUTHOR
12 lutego 2016 11:38 delete

Bardzo fajny blog <3

Reply
avatar
Agnieszka S.
AUTHOR
12 lutego 2016 11:43 delete

Jak dla mnie moj膮 idolk膮 jest Adele <3
Ale tych kt贸rych ty wymieni艂a艣 r贸wnie偶 lubie :)
Fajny post

Pozdrawiam!

Reply
avatar
13 lutego 2016 05:35 delete

Ja raczej nie mam takich idoli. Lubi臋 wiele os贸b i ci臋偶ko by艂oby mi wybra膰 :D
http://ibaginska.blogspot.com/

Reply
avatar
Nonstop You
AUTHOR
13 lutego 2016 08:19 delete

Ja akurat za Adele nie przepadam :) Dzi臋kuj臋!

Reply
avatar
Nonstop You
AUTHOR
13 lutego 2016 08:21 delete

BaM <3 xx ja te偶 nie kumam! xx

Reply
avatar
Nonstop You
AUTHOR
13 lutego 2016 08:23 delete

Ma ogromny talent <3

Reply
avatar
Nonstop You
AUTHOR
13 lutego 2016 08:27 delete

B臋d膮, b臋d膮! Nie mog臋 si臋 doczeka膰! xx

Reply
avatar
Nonstop You
AUTHOR
13 lutego 2016 08:28 delete

Tak偶e lubi臋 wiele. Ale odk膮d pozna艂am ich! xx

Reply
avatar