Nonstop You :) Pierwszy post.

11:03 12 Comments A+ a-

Hej. Jestem Ola, mam 13 lat i bardzo się cieszę, że tu dotarliście. Na moim blogu mam zamiar udostępniać wam outfity, różne konkursy, moje wypowiedzi na różnorodne tematy oraz inne ciekawe rzeczy, które powinny wam się spodobać. Nazwa "Nonstop You" nawiazuje do tego, że kocham podrózować, a w szeczególnosci samolotem. Zawszę lecę linia lotniczą- Lufthansa. A, że jakby taki cytat Lufthansy to- Nonstop you, to postanowiłam, że tak będzie nazywać się mój blog :) Nie jestem perfekcyjna w blogowaniu, ale mam nadzieję, że będzie to przez was mało odczuwalne. A więc do następnego posta :) A tu macie moje zdj. :) 

12 komentarze

Write komentarze
Nonstop You
AUTHOR
4 września 2015 11:20 delete

Miłego czytaniaaa :)

Reply
avatar
5 września 2015 00:47 delete

Bardzo intrygująca nazwa bloga.Będę czytac tego bloga!Dodawaj posty często .Pozdrawiam Gosia <3

Reply
avatar
5 września 2015 14:33 delete

Ja także kocham podróże <3

Co powiesz na wspólną obserwację? :)
mietowacytadela.blogspot.com

Reply
avatar
10 września 2015 00:28 delete

Powodzenia w blogowaniu!:)

marthellye.blogspot.com

Reply
avatar
10 września 2015 00:28 delete

Powodzenia w blogowaniu!:)

marthellye.blogspot.com

Reply
avatar
26 września 2015 08:59 delete

Powodzenia:)
pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

http://caroline-caaroline.blogspot.com/

Reply
avatar
Full of Life
AUTHOR
27 września 2015 05:39 delete

Sukcesów zyczę. Nie zważaj na złe komentarze. Jesteś piekna i mądra. Ja też kocham Lufthansę ale tylko raz nią leciałam więc się nie wypowiem za dużo. a ta kierkaa x to sama jest brzydka, patrz na nią, wygląda jak elf hahahahaahh ty jesteś beatiful kochana :)

Reply
avatar
Mistrz CS 1.6
AUTHOR
29 września 2015 10:36 delete

Powodzenia w blogowaniubede go czytacbede stalym klientem XD

Reply
avatar