Free as never.

14:14 25 Comments A+ a-


To niby takie proste, jednak trudne do napisania. To takie proste, a nikt nie może tego zrozumieć. To takie proste, a ty nie możesz do nikogo trafić. To takie dwa niewyobrażalnie ważne słowa. Wolność i marzenia. My, ludzie, nie wszyscy ludzie, nie mamy takiego myślenia. To nie jest dziwne, to nie jest złe. To jest coś w rodzaju braku wewnętrznej wiary w to jak wiele możemy zrobić. Z wolnością kojarzy mi się puste pole z niebem pełnym gwiazd. Słuchanie i jeżdżenie na koncerty osób, które uczą nas jak nie upaść. Śpiew. Podróże. Obrazki dwóch dziewczyn rozkładających ręce na samym szczycie góry. My, ludzie, możemy zrobić wszystko co tylko chcemy. Świat jest nasz. Wolni jesteśmy wtedy, kiedy czujemy, że nic i nikt nas nie powstrzyma. Stajemy się niezależni. Robimy to co kochamy, z osobami, które nie pozwolą nam przestać. Każdemu zdarzają się błędy i przeszkody, ale to od nas wszystko zależy. Jeśli coś się stanie nie przestajemy wierzyć i idziemy dalej. Wykorzystajmy maksymalnie nasze życie, żyjmy teraźniejszością, nie zważając na "opinie" innych. Przy tym bądźmy sobą, nie udawajmy nikogo. W tym wszystkim też chodzi o naturalność, to ma wypływać od nas. Te wszystkie obrazki na bestach, facebookach i nie wiadomo na jakich jeszcze stronach, mówiące o tym, że warto wierzyć wydają się takie przereklamowane i dziwne. Ale to prawda. Musimy starać się niczego nie żałować w życiu. Nie zawsze musi być tak kolorowo jak na obrazkach, ale chodzi o to, abyśmy się starali. Życie to taki film, do którego sami układamy scenariusz.


Mam nadzieję, że post wam się spodobał, jeśli tak zostawcie po sobie ślad. Lub po prostu się uśmiechnijcie :) Przy okazji chcę wam powiedzieć, że postanowiłam założyć bloga fan fiction z Bars and Melody. Pozdrawiam, do następnego postu! xx






♡♡♡ Keep smiling ♡♡♡

10:31 27 Comments A+ a-



Nie wiem, czy każdy tak ma. Jednak wiem, że są takie osoby, do których jest teraz kierowany ten post. Wiecie, to całe ogarniające nas przygnębienie najczęściej 'dotyka' nastolatków (ok. od 13). Ja sama, bardzo często tak mam... nothing happened, ale tobie coś jest, nie wiadomo co? Mi to już przeminęło, bo znalazłam coś, dzięki czemu na prawdę warto się uśmiechać... ♡ Bars and Melody 



  Ich piosenki, głos, przekaz, to, że są to dla mnie motywacja :) Widzisz ich? Wcale nie mieli łatwo w życiu, WCALE. Ale stawili czoło sytuacji. Teraz kocha ich miliony dziewczyn na całym świecie. Tyle przeszli aby być szczęśliwymi ludźmi. 

Dlatego chciałabym abyście wy odnaleźli swój powód, aby się uśmiechać. Nigdy nie jest tak na prawdę, aż tak źle jak my odczuwamy. Siedząc w domu przed telefonem tylko pogorszysz sytuację. Znajdź zajęcie, odnajdź pasję, poznaj nowe osoby, które będą dla ciebie motywacją, może idoli? 

Są też inne smutki. Wiążą się one z brakiem pewności siebie. JESTEM GRUBA. Nie, nie jesteś :) JESTEM BRZYDKA. Nie, nie jesteś :) Pierwszym krokiem jest pokochać siebie. Wiem, że czasem to trudne, ale zobacz: jesteśmy tylko ludźmi. Zamiast się zadręczać, powinniśmy korzystać z życia. Nie przejmować się opinią innych. Wiecie, dla mnie opinia innych na temat tego co ja robię, czy robię to źle czy robię to dobrze, nie jest w ogóle potrzebna, tak jak tobie Mam "wylane" (nie chodzi o rodziców, albo nauczycieli, bardziej twoich "kolegów"). Po co dawać komuś satysfakcję z tego jak Cię rani? Nie będę już więcej mówić. Polecę kilka piosenek i filmików, proszę, obejrzyj do końca casting BGT i przeczytaj tekst, zrozumiesz dlaczego Cię o to proszę ♡ xx






☆ 5 rzeczy, których nienawidzę! ☆ 5 rzeczy, które kocham! ღ

08:12 53 Comments A+ a-

Hej!  Dzisiaj będzie to post"10 rzeczy, których nienawidzę". (Zanim napiszesz coś niestosownego, to wiedz, że jest to tylko moje zdanie). Nie przedłużając, zapraszam serdecznie do czytania :)





Jeśli mam zasnąć, to osoby, które znajdują się w pomieszczeniu muszą być idealnie cicho. Nienawidzę, gdy ktoś głośno oddycha, chrapie lub czymś szeleści. Przy czytaniu książki lub oglądaniu filmu jest tak samo!  Wtedy nie mogę się na niczym skupić. Lecz, gdy leci muzyka lub serial w telewizji, zasnę bez problemu. Nie rozumiem samej siebie, czemu tak jest?!
Nie mam tu na myśli hejtów na siebie nawzajem, gdy osoby się znają... nie, nie, nie! Chodzi mi o kogoś, kto obraża czyjeś poglądy, a w szczególności idoli! Chyba żadna Belieber nie lubi, gdy ktoś obraża bezpodstawnie J.B. Tak samo nienawidzę, gdy ktoś obraża Bars and Melody. Bo tak naprawdę to dzięki nim, dziewczyny wierzą w siebie, zapominają o kompleksach i problemach, są sobą. Dzięki tym "pedałom" ogrom dziewczyn się uśmiecha, to ONI w każdej chwili mogą pomóc. Dlatego, gdy widzisz, gdy ktoś obraża bezpodstawnie kogoś kto daje ci pewność siebie i szczęście, to mega boli. Nie wiem skąd się wziął hejt na BaM, że to pedały i geje. To, że sobie dadzą buziaka, bo są najlepszymi przyjaciółmi, traktują się jak bracia, nic nie znaczy. Bo co? Bo mają styl, dbają o siebie? Radzę się najpierw trochę o tym kimś kogo obrażasz dowiedzieć. Bo niestety, ale wszystko co mówisz to kłamstwo. Ty możesz mnie jedynie wkurzyć, ale NA PEWNO nie zmienię o nich zdania bo my wiemy swoje!  Z tych hejtów można się tylko ŚMIAĆ.


Moda na... np. elektryczne papierosy. Ktoś chce być fajny, robiąc to co inni. Nie mogą zrozumieć, że tak naprawdę fajne jest to, gdy jesteś sobą i nie robisz nic, żeby się do kogoś upodobnić! Nie zmieniajmy się, kurde no, bądźmy sobą, nie ważne co mówią inni :)



Kiedy ktoś nie ma swojego zdania i zgapia wszystko po innych... ubiór, zainteresowania, nawet czasem sposób  mówienia! Masz coś swojego jedynego, czym się wyróżniasz, a ta druga osoba nie i za wszelką cenę, chce też coś znaleźć ale nie może :(



Tak, fajnie czasem zobaczyć wytapetowaną dwunastolatkę na obcasach :)  Musimy w końcu to pojąć, że trzeba korzystać z życia. Nie dorastajmy na siłę. Wykorzystajmy czas młodości. Czemu tak bardzo nam się spieszy do dorosłości?


O tak, uwielbiam gwiazdy. To jeden z powodów, dlaczego nie narzekam gdy trzeba iść z psem na spacer wieczorem :D Gorzej jest, gdy ich nie ma :( Nie wiem co mają w sobie, są takie... magiczne? Nie wiem...


Odkrywanie świata, poznawanie nowych kultur, latanie, to coś co mogę robić bez przerwy. Odkąd pamiętam to zawsze lubiłam podróżować! Podróże są tak samo magiczne jak gwiazdy, nie wiadomo czemu. 

     

Prawie zawsze korzystam z okazji, gdy jestem sama np. w domu albo na dworze. Uwielbiam śpiewać. To sposób na odstresowanie się. Czujesz się... wolny. KOCHAM MUZYKĘ. Co bym bez niej zrobiła to ja nie wiem <3!


Kocham jeść! Świat by nie istniał bez Nutelli, i krewetek! Jak by wyglądało życie bez KFC, albo Mc'Donalda? Albo bez mięsa i frytek? O nie, nie, nie :D A co by było bez słodyczy (pianki!)? Nie, nawet wolę sobie nie wyobrażać! 


Fakt, boję się najczęściej rollercoasterów. Ale je kocham! Uwielbiam oglądać z nimi filmiki. Te wszystkie karuzele, wahadła, statki. Ogólnie to trochę wychodzę z założenia, że lubię niebezpieczeństwo. Bo chcę korzystać z życia :)


Mam nadzieję, że nie zabrałam wam aż tak dużo czasu :) Oczywiście, to rzeczy, które głównie kocham i nienawidzę. Mogę także zaliczyć pasje, do tego co kocham. Kocham także swoich idoli, ale to nie rzeczy :)

Poklikasz? Odwdzięcze się komentarzem na twoim blogu, tylko podaj produkty w komentarzu!



Przy okazji chcę wam polecić kilka piosenek xx Kocham, do następnej notki! xx



KLIK - nabijajcie chłopakom wyświetlenia!


Nie wiem kompletnie czemu ta piosenka mi się spodobała, nie jest wgl w moim guście!


Ps. myślałam nad założeniem bloga fanfiction z BaM :) Co o tym myślicie? xx

xx

Moi idole 😘

07:01 30 Comments A+ a-

Hej! Dziś przedstawię wam moich idoli muzycznych. Przy okazji będę o nich pisać, np. podstawowe informacje, jaka jest ich muzyka, dlaczego ich słucham, moje ulubione piosenki tego zespołu/wykonawcy i co mi to daje :) Zapraszam, dużo się dowiecie!


1. MATT SIMONS

Urodził się 20 lutego 1987 r. 
Gatunek muzyki: POP 
Zazwyczaj śpiewa grając na pianinie.
I teraz się zastanawiacie: kto to jest?! Powiem wam, że jeszcze miesiąc temu także bym kompletnie nie wiedziała. Poznałam jego piosenkę "Catch & Release" w niemieckim radiu. Od tamtej pory zakochałam się w jego piosenkach. Bardzo mnie dziwi, że jest mało znany i ma tak mało piosenek. Jego głos jest fantastyczny. Przy każdej jego piosence można się zrelaksować. Podoba mi się także tekst, który mówi w piękny sposób o miłości i życiu. Serdecznie wam go polecam!!! No, poleciłabym wam wszystkie piosenki, ale dam te najlepsze:

1.
To ta piosenka zapoczątkowała mą miłość do niego:

Świetny remix tej piosenki:

  
2.


3.


4.


Polecam wam także resztę, którą z łatwością znajdziecie na yt!


2. Bars and Melody - BAM 


Bars - Leondre Devries  (15)




Melody - Charlie Lenehan  (17)






Fandom - Bambinos  

Pamiętam to jak dziś: Przeglądałam na telefonie występy w "mam talent". W końcu natrafiłam na chłopaków. Tekst był tak piękny, że się popłakałam. Było widać, że odniosą sukces. W sumie to od początku gdy zobaczyłam audycję zostałam ich fanką. Lecz nie sądziłam, że zostanę BAMBINO. Mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi, bo większości osób, które np. wygrały program, już nigdy więcej nie widzę, więc myślałam, że tak też będzie z BAM, jednak NIE!  W swoich piosenkach mówią o tym, abyśmy były silne, były sobą, pewne siebie, czuły się potrzebne, o przyjaźni i miłości i zapomniały o kompleksach. Charlie napisał na facebooku (bo tam się poznali) do Leo, z prośbą o duet. Poszli razem do BGT (Britain's got talent). To dla NICH po raz pierwszy użyto złotego brzęczka, który zagwarantował im automatyczne przejście do półfinału. Na castingu zaśpiewali cover piosenki Twista ft Faith Evans - Hope, lecz lekko zmienioną i z rapem napisanym przez Leondre. W piosence Leo opowiadał o znęcaniu się nad młodszymi. Sam (ok. 9-12r. życia) niestety przeszedł przez to wszystko. Jednak teraz jest szczęśliwy. Chłopcy mega się rozwinęli i jestem z nich dumna. Każda piosenka jest coraz lepsza. Podróżują po całym świecie dla nas. Polska, jest jednym z ich ulubionych krajów. Gdy jestem smutna, włączam sobie ich piosenki i od razu mi lepiej. Gdy się budzę, muszę ich zobaczyć. Ludzie za wszelką cenę chcą zniszczyć to wszystko. Ale jeśli więź i uczucia są silne, to wszystko na marne. Tego się nie da zniszczyć. Żyjcie sobie swą ignorancją. Będę 19 marca na ich koncercie w Gdańsku z kolegą. Co ja będę mówić, posłuchajcie sami:

Casting 05.2014 r.





  Reszta:


W piosence poniżej, są polskie słowa takie jak Kocham cię, tak samo jak w innych językach.
  












Potrafię czasem włączyć sobie ich filmik i kilkaset razy robić replay...! Ich głos to magia, po prostu cud. Wiele z was patrząc na te zdjęcia, filmiki lub to co o nich piszę, powie: PEDAŁY, GEJE, BABY. Tylko... czemu, to te "pedały" mi pomogły, a nie ty? Gdzie TY byłeś jak inni potrzebowali pomocy? Ludzie, zacznijmy się szanować i być tolerancyjni. Mają wspaniałe wnętrze. Te baby pomagają tysiącom dziewczyn na tym świecie. Dobrze, że są tacy ludzie na świecie. 

3. Banshee

Tak, tu już nic nie muszę mówić. Każdy Banshee ZNA. Uwielbiam ją za to, że jest sobą, jej fani wiele dla niej znaczą, jest odważna, przemiła, potrafi nam pomóc. Jest dla wielu z nas inspiracją, np. do tego, abyśmy spełniali swoje marzenia i nie zważali na to co inni o nas myślą. Umie w znaczny sposób poprawić niejednemu humorek :)









Z takich prawdziwych idoli, to tyle. Wiem, że troszku mało... Lubię wiele innych wokalistów/ek, ale nie jestem ich jakąś specjalną fanką, gdyż lubię tylko kilka ich piosenek. Np. Lana Del Rey, Shawn Mendes.

Jeśli będziesz na youngstarsontour 19.03.2016 r. w Gdańsku, napisz na fb, może się rozpoznamy :)



Pa.