▼Autumn ▼

08:35 48 Comments A+ a-

Hejka! Bardzo was przepraszam za to, że mnie tak dłuuugo nie było, ale byłam chora, miałam masę kartkówek i będę miała oraz bardzo dużo prac domowych i innych obowiązków. Ale już jestem! Wróciłam! A dzisiaj pogadamy o teraźniejszej porze roku - jesieni :) 
Ja tak szczerze nie przepadam za jesienią... Ten deszcz i to zachmurzone niebo...wszystko takie ponure jest, mimo, że liście są kolorowe :)
Tęsknię za latem... Za wskakiwaniem do jeziora, zwiedzaniem, spotkaniami z przyjaciółmi, wolnością, no! 

Jednak fajnie tak czasem przyjść zmarzniętym do domu, wlecieć pod koc, wypić kakao i siedzieć na fejsie i yt ;) Gdy przeglądam posty innych blogerów, widzę, że wszyscy z nich "kochają jesień". Jednak ja nie należę do grupy tych osób. Ogólnie bardzo podobają mi się te kolorowe liście, ładnie wychodzące fotki krajobrazu, zbieranie grzybów i kasztanów... Ale przeraża mnie ta niska temperatura. A jeszcze jak nie ma słońca, to już całkiem masakra. Mojemu psu jednak to odpowiada! On lubi się tarzać w liściach i trawie, więc dla niego to nic :) Jejku, ale ja go kocham ♥♥♥♥♥.  Nic więcej o jesieni powiedzieć nie mogę. Poprostu jej nie lubię :( Nie lubię także tej zimnej zimy, mimo, że zjeżdżamy na sankach. Nie lubię też wiosny za bardzo, gdyż temperatura nie przekracza 30 stopni C. Tylko lato! Ale wymagania :)




                                                                A teraz kilka moich fotek z lasu i nad jeziorem :)


























































☆Jak ludzie na siebie wpływają☆

13:29 29 Comments A+ a-

☆Czy nie mieliście kiedykolwiek takiego przypadku? Nigdy nie mieliście tak, że istniała jakaś osoba, która zmieniała drugą na gorsze lub lepsze? Zapewne tak☆ Moja przyjaciółka jest bardzo uległa, nie umie powiedzieć NIE☆. Przez to, zmienia się pod wpływem tej osoby, nawet o tym nie wie. Lecz gdy już się powie, to odpowiedź brzmi: Ok! albo Przestań się czepiać! Nie rozumiem kiedy osoba, która wpływa źle na drugą osobę i robi to specjalnie. Dlaczego? Dlaczego niektóre osoby starają się za wszelką cenę wszystko niszczyć? Nie jest to COOL ☆ Dlatego, gdy ktoś nam zwraca uwagę, że widocznie widać, że ktoś ma na nas wpływ, to nie olewajmy tego! Starajmy się to zmienić. Bo właśnie TO może być przyczyną ogromnych problemów rodzinnych jak i w przyjaźni. Musimy unikać takich osób. Bo często jest tak, że ktoś kto nie ma kolegów/koleżanek, stara się za wszelką cenę ich znaleść. Czasem popełnia błąd w szukaniu... Ogromny! Nawet czasem gdy wiemy, że ta osoba jest zła, to nie obchodzi to nas po prostu, ponieważ: Muszę mieć z kim chodzić na przerwach, a nie sama siedzieć jak sierota. Si? A więc bądźmy sobą i nie próbujmy się podpasować pod kogoś. Jak już, to niech ktoś podpasuje się do WAS! Nauczmy się szanować siebie. Bo to jest najważniejsze. dzięki  do następnej notki kochani :) A tu kilka fotek na TEMAT :) I nie na temat ;)